Gbg och Borås

2012-08-04 - 23:46:43
Borås - Kommentarer (0)

I torsdags kom elin hem till mej och hjärtat i kungälv och hälsade på :D Det var super kul tyckte jag! Så igår gick vi med några vänner ut till en gayklubb  i gbg som heter gretas och det var superkul! Bara slager musik och vi kom på att jag är nog slager hetro! :P Ne det var fantastiskt kul! Så vi var hemma runt 4 tiden på morgonen :) Hjärtat var ute med lars och träffade lite västerviks vänner i gbg ;) 

Idag tog jag bussen hem till borås igen och göra syster sällskap då daniel och hans vänner har paddlat kanot nu är ute och gör stan :)



Sedan ska jag sälja lite mer grejer på BL! Annars blir det lugnt!
Saknar mitt hjärta! känns så konstigt att sova ensam utan honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0